لینک مستقیم(نگاهی کوتاه بر مفاهیمی جدید)

نگاهی کوتاه بر مفاهیمی جدید|لینک مستقیم|اِل کِی|50678721|
جوینده گرامی در این پست شما فایل با عنوان نگاهی کوتاه بر مفاهیمی جدید را مشاهده می نمایید.

حجم فایل : 93.5 KB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 34
بنام خدا 1 2
در سازمانها
3 هوشمندی کسب و کار- BI هوشمندی رقابتی – CI مدیریت محتوا – CMS Data Warehouse مدیریت دانش – Knowledge Management در سازمانها 4 هوشمندی کسب و کار – Business Intelligence
معرفی
موثر بر وضعیت رقابتی و ساختار سازمان
جهت استفاده بهینه از انبوه اطلاعات
جهت کسب مزیت رقابتی و افزایش بهره وری
موثر در کاهش پیچیدگی اطلاعات و ایجاد چابکی در سازمان
جهت کمک به استفاده منطقی از داده های ایجادشده از سیستمهای
مدیریت مشتری و کسب و کار الکترونیکی
دارای نگرش بر زنجیره ارزش کل شبکه های مرتبط با سازمان
چارچوب هوشمندی کسب و کار : زیرساختی ، کارکردی ، سازمانی ، کسب و کاری

هوشمندی کسب و کار بر سطح کسب و کار تاثیر می گزارد ،
پس بر رقابت بطور مستقیم تاثیرگزار است 5 هوشمندی کسب و کار – Business Intelligence
هدف

راهنمایی کاربران جهت خودسرویسی بادرنظرگرفتن کارهای تکراری مرتبط با هوشمندی کسب و کار ( مانند گزارشات مدیریت و کارهای تحلیلی ساده )

انجام تحلیل های موقتی گاها دشوار توسط خود افراد ( تا زمانی انجام می شوند که فعالیتها بشکل تکراری درآیند )

حصول اطمینان از دوباره اختراع نکردن چرخ ( ازطریق بازبینی مجدد فعالیتهای مرتبط با هوشمندی کسب و کار در جهت جلوگیری از دوباره کاری )
6 هوشمندی کسب و کار – Business Intelligence
عوامل موثر

وجود تخصص و مهارتهای تحلیلی هوشمندی کسب و کار در کارکنان
بررسی دقیق هزینه های پروژه هوشمندی کسب و کاروسرمایه گزاریهای انجام شده
استفاده بهینه و ابزاری از امکانات زیرساختی و کارکردی جهت تحقق نرخ بازگشت سرمایه
به اشتراک گذاری و استفاده های مجدد از روشها ، مفاهیم ، اطلاعات ، و بینش ها
تمرکز مهارتهای کاری در مرکز هوشمندی کسب و کار و جلوگیری از پراکندگی آن
توانایی افراد در تلفیق فعالیتهای کسب و کار و فناوری اطلاعات بصورت تحلیلی
7 هوشمندی کسب و کار – Business Intelligence
عوامل موثر

وجودمهارتهای :
کسب و کار ، فناوری اطلاعات ، تحلیلی
ترسیم و ارزیابی پروفایل افراد ( نمودار اسلاید بعد )
تطبیق مرکز ارتقای هوشمندی کسب و کار با طرح سازمان
ایجاد زیرساختهای متناسب برای هوشمندی کسب و کار و در راستا بودن آن با اهداف راهبردی و رقابتی سازمان
همگرا کردن تمامی فعالیتها و اهداف سازمانی با آن جهت حداکثر نمودن هم افزایی
نظارت مداوم بر مرکز هوشمندی کسب و کار 8 هوشمندی کسب و کار – Business Intelligence
مهارتهای لازم جهت ارتقای هوشمندی کسب و کار
مهارتهای کسب و کار مهارتهای تحلیلی مهارتهای IT الویت بندی
انت...



مطالب دیگر:
📒خلاصه کتاب تئوری سازمان: مدرن، تفسیری و پست مدرن تالیف ماری جو هچ ترجمه دکتر حسن دانایی فرد📒پاورپوینت معماری هایتک و اکوتک📒پاورپوینت خلاصه کتاب مواد غیرکتابی در کتابخانه ها تالیف ریچارد فوتر گیل و یان بوچارت ترجمه خادمیان📒جزوه آموزش نرم افزار Mathematica📒جزوه تابع دبیرستان📒پاورپوینت آموزش درس بیست و یکم کتاب مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی (کشورگشایان بی رحم)📒تحقیق وسواس و روش های درمان📒تحقیق بررسی عوامل موثر بر دوست یابی های اینترنتی بین دانشجویان📒پاورپوینت اقتصاد كشاورزي📒تحقیق ساختمان بتنی 9 طبقه با دیوار برشی با جزئیات محاسبات📒پاورپوینت نمایش عددهای تقریبی روی محور (ششم دبستان)📒پاورپوینت نمودار دو بعدی و سه بعدی در متلب📒پاورپوینت بتن سبک (Light Weight Concrete)📒پاورپوینت هورمون های گیاهی و کاربرد آن در گیاه و باغبانی📒جزوه آموزش فنون صفحه آرایی و ویراستاری📒پاورپوینت تاریخچه و بررسی چاپ سیلک و افست📒پاورپوینت نقش مصالح و بازیافت مصالح در پایداری ساختمان📒پاورپوینت نظریه های انگیزش📒پاورپوینت محیط بازاریابی📒تحقیق انواع روش هاي آبياري سنتی و مکانیزه📒پاورپوینت انواع روش هاي آبياري سنتی، مکانیزه و محاسبات آن ها📒پاورپوینت محاسبات طراحی پیچ و مهره ها و روش کنترل آن ها📒تحقیق روش های تولید پیچ و مهره📒پاورپوینت معرفی ابزارآلات و فن آوري هاي نوين ساختماني📒پاورپوینت ارگونومي در مديريت مهندسي