لینک مستقیم(پاورپوینت کتاب مقدمات مدیریت آموزشی پیام نور ( آموزش کامل درس مقدمات مدیریت آموزشی )(۲۵۴ اسلاید)(دکتر زهره سلطانی))

پاورپوینت کتاب مقدمات مدیریت آموزشی پیام نور ( آموزش کامل درس مقدمات مدیریت آموزشی )(۲۵۴ اسلاید)(دکتر زهره سلطانی)|لینک مستقیم|اِل کِی|50583486|
جوینده گرامی در این پست شما فایل با عنوان پاورپوینت کتاب مقدمات مدیریت آموزشی پیام نور ( آموزش کامل درس مقدمات مدیریت آموزشی )(۲۵۴ اسلاید)(دکتر زهره سلطانی) را مشاهده می نمایید.

پاورپوینت علوم تربیتی ( پاورپوینت کتاب مقدمات مدیریت آموزشی پیام نور )


( آموزش کامل درس مقدمات مدیریت آموزشی )


۲۵۴ اسلاید


دکتر زهره سلطانی


12- ایجاد و تقویت روحیه اخوت اسلامی و تعاون عمومی و انفاق و ایثار. 13- ایجاد روحیه صرفه جویی و قناعت و پرهیز از اسراف و تبذیر و مصرف زدگی 14- تقویت حس مسئولیت و اهتمام به امور مسلمین و پایبندی به نظم و انضباط . - بررسی و تصویب برنامه های درسی و تربیتی کلیه موسسات آموزشی کشور که در حوزه وزارت آموزش و پرورش قرار دارد . - بررسی طرحها و لوایح قانونی مربوط به آموزش و پرورش قبل از طرح در مجلس شورای اسلامی - تایید انطباق مطالب کتابهای درسی با برنامه های مصوب شورا 14- عدم توجه به مطالعه و تحقیق در مسائل آموزشی و پرورشی 15- اجرای برنامه های آموزشی واحد و یکسان بدون توجه به تفاوتهای فردی و فرهنگی 16- عدم استفاده از یافته های علوم تربیتی و روانشناسی در امر بهبود روشهای آموزشی 1- احساس بی تفاوتی و بی نقشی و عدم تعلق ( به سازمان از سوی کارکنان ) 2- بی علاقگی به مطالعه و بی نیازی به خود آموزی (یعنی کارکنان سازمانی با فراغت از تحصیلات رسمی نیازی به آموزش و یادگیری فراتر در ارتباط با کار احساس نمی کردند) 3- بی توجهی به عامل زمان و فرصتهای از دست رفته آموزش و پرورش رسمی یکی از مهمترین وظایف حکومتهای ملی در سطح جهانی است . دولتها از آموزش و پرورش در درجه اول به منظور تقویت و تحکیم وحدت ملی و قومی و حفظ استقلال سیاسی استفاده می کنند . 3- هدفهای اجتماعی ، اخلاقی و دینی : همکاری با جامعه ، احترام به جامعه و قوانین آن، شناخت حقوق فردی ، تامین زندگی ، تشکیل خانواده ، رفاه اقتصادی ، آداب معاشرت ، پرورش حس وظیفه شناسی ، تحکیم مبانی دیانت و تقویت روح ایمان . حلقه ها و مجالس درس ابتدا در مساجد تشکیل می شد . بعداز رونق بازار علم ، ایجاد مراکز ویژه تحصیلات عالیه ضرورت پیدا کرد و احداث ساختمان مدارس در جوار مساجد جامع شهرها رواج یافت . معلم مکتبی معمولا” فردی سالخورده بود که سواد چندان زیادی نداشت . تحصیلات و معلومات او غالبا” در حدود مطالبی بود که تدریس می کرد . از لحاظ اخلاق و رفتار سخت گیر بود و معمولا” ترکه ای بدست داشت که برای تنبیه از آن استفاده می کرد . کار آموزشی خود را به کمک خلیفه ها انجام می داد. مکتب دار با توجه به مشخصات فردی و شغلی ، در مقایسه با مدرسین مدرسه ها، از مقام ومنزلت اجتماعی ارجمندی برخوردار نبود.




مطالب دیگر:
🔗دانلود پاورپوینت فنون تست زنی🔗دانلود پاورپوینت مبانی بودجه بندی سرمایه ای🔗دانلود پاورپوینت مدیریت تولید🔗پاورپوینت جایگاه مستندسازی در مدیریت پروژه و نظام فنی اجرایی کشور🔗پاورپوینت نصب و راه اندازی تکنولوژی DSL و چگونگی عملکرد آن🔗پاورپوینت دولت الکترونیک در ایران و مزایا و موانع ایجاد آن🔗پاورپوینت در مورد مدل تعالی سازمانی 🔗پاورپوینت تکامل ابتدای کودکی ECCD🔗پاورپوینت مدیریت استراتژیک و حسابداری مدیریت🔗پاورپوینت مديريت و برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی🔗پاورپوینت مدیریت استراتژیک در صنایع کوچک و متوسط🔗پاورپوینت بررسی تطبیقی قانون کار🔗پاورپوینت بررسی سیستم بهای تمام شده شرکتها🔗پاورپوینت بهينه سازی الگوریتمهای اجتماع مورچگان🔗پاورپوینت بلور شناسی هندسی 🔗دانلود پاورپوینت راهنمای ساخت وبلاگ 🔗پاورپوینت اصول طراحی بیمارستان در 100 اسلاید کاملا قابل ویرایش به همراه شکل و تصاویر 🔗دانلود پاورپوینت معماری سازمانی🔗پاورپوینت معرفی Macromedia Fireworks🔗پاورپوینت مرمت ابنیه🔗پاورپوینت مروری بر شیوه های مدیریت تجهیزات پزشکی🔗پاورپوینت کامل بازرگانی بین الملل تالیف دکتر محمد حقیقی🔗پاورپوینت بهداشت فردی و عمومی بدن🔗جزوه جراحی اعصاب دانشجویان علوم پزشکی🔗پاورپوینت بیوشیمی چربی ها و لیپیدها