لینک مستقیم(مدیریت بر مبنای فعالیت نشانه‌گیری به سمت علتها)

مدیریت بر مبنای فعالیت نشانه‌گیری به سمت علتها|لینک مستقیم|اِل کِی|42030523|مدیریت بر مبنای فعالیت,هزینه یابی بر مبنای هدف,مکانیسم کاهش و اداره هزینه ها,هزینه یابی کایزن,مدیریت بر مبنای فعالیت نشانه‌گیری به سمت علتها
جوینده گرامی در این پست شما فایل با عنوان مدیریت بر مبنای فعالیت نشانه‌گیری به سمت علتها را مشاهده می نمایید.

دانلود مقاله


مشخصات فایل
تعداد صفحات14حجم0/31 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc
توضیحات کامل
مدیریت بر مبنای فعالیت نشانه‌گیری به سمت علتها چكیدهبهبود مستمر عملیات، فرایند دست‌یابی به محصولات بهتر و قیمت تمام شده ارزانتر در عملیات تولید و فروش است و به عنوان یک هدف راهبردی(استراتژیک) مقوله هایی از کنترل جامع کیفی ، افزایش کارایی ، ازدیاد اثر بخشی، ارتقای بهره وری ،کاهش هزینه و حذف اقلام معیوب (ضایعات) از فرایند تولید را شامل می شود. صاحب نظران امروزه عقیده دارند که تولید تابعی از فعالیت و فعالیت تابعی از مصرف منابع است و این منابع محدود و کمیـاب هستند. بـنابرایـن کنـترل فعـالیت و تـرکیب بهینـه عـوامل تولید از مبانی بهبود عملیات به شمار می روند.تصمیم گیری برای بهبود عملیات ،نیازمند اطلاعات در حوزه حسابداری مدیریت است و سیستم هزینه یابی، انعطاف مناسبی را بر حسب نیاز مدیران و مقتضیات محیط می‌طلبد.در رویکرد مدیریت بر مبنای فعالیت (ABM ) هزینه یابی مبتنی بر تولید گروهی محصولات است نه تاکید بر تولید واحد محصول. پس مدیریت بر مبنای فعالیت، مستلزم کاربرد سیستم کنترل جامع کیفی در محیطی مبتنی بر شناخت و کنترل فعالیت است. کلمات کلیدی:مدیریت بر مبنای فعالیت (ABM )هزینه یابی بر مبنای هدف (TARGET COSTING)مکانیسم کاهش و اداره هزینه هاهزینه یابی کایزن (KAIZEN) مقدمهاگر چه عبارت «این دنیای کوچکی است»مدت مدیدی است که به کار برده می‌شود، ولی این عبارت به طور خلاصه در محیط تجاری امروز تبلور می یابد. امروزه بازار، واقعاٌ یک بازار جهانی است. شرکتها و مؤسساتی که در یک شهر یا یک کشور مشخص فعالیت می کنند، همان گونه که احتمالاً رقبایی در شهر یا کشور محل فعالیت خود دارند با رقبایی درسایر کشورها نیز روبرو هستند. رقابت شدید جهانی شرکتها را ناچار می سازد كه به خاطر دست‌یابی به کیفیت بالای محصول با هزینه پایین بیش از گذشته تلاش کنند. رقابت جهانی یکی از عوامل عمده مؤثر بر واحدهای اقتصادی ظرف سی سال گذشته بوده است. به طور مثال در سال 1960تقریباً تمامی خودروها و تلویزیون‌هایی که در آمریکا توسط مردم خریداری می شد ساخت آمریکا بود. سازندگان این محصولات نیازی نداشتند که نگران رقابت با تولیدکنندگان این گونه محصولات در کشورهای دیگر باشند. فهرست مطالبچكیده 1مقدمه 1تولید بهنگام 4هزینه یابی بر مبنای فعالیت 6هزینه یابی هدف 7تعیین هزینه هدف در سه مرحله به اجرا در می آید: 8هزینه یابی کایزن 9منابع 12




"

مطالب دیگر:
معرفی انواع طب - تاریخ پزشکی - انواع روشهای درمانتست ریاضی پیش دانشگاهی مخصوص کنکورتست لغات زبان انگلیسی کنکورنمونه فعالیت پوشه کار اول ابتداییشاعران کرد اهل ایران - تحقیق دانش آموزی با فرمت ورد و پی دی افآلبوم نشانه ها مخصوص دانش آموزان اول ابتداییجت فاکتوردانلودر پرتابل (بدون نياز به نصب)نرم افزاري جهت اجراي برنامه هاي ويندوز XP در ويندوز7تشابهات‌ و تفاوتهاي‌ حقوق‌ جزايي‌ اسلامي‌ و غربيکسب درآمد از اینترنت بدون سرمایهچکنفقهتصادفبسته آموزشی هشدارها: مهریه، نفقه، چک، تصادففایل لایه باز فتو شاپ سر نسخه دامپزشکی ( نسخه دامپزشکی - آبزیان )صفر تا صد اصول تکثیر و پرورش زالوکتاب جامع آموزش تصویری WORLDبیش از هزار مقاله و پایان نامهمجموعه مقاله های بزرگان ادبیات فارسیمقاله در مورد ضرب المثل ها و حکایات در ادبیات فارسیمقاله فرصت ها و تهدید های اقتصاد ایرانمقاله اقتصاد و انرژی هسته ایمقاله اقتصاد نفتمقاله اقتصاد در تاریخ