لینک مستقیم(دانلود پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی 24 اسلاید)

دانلود پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی 24 اسلاید|لینک مستقیم|اِل کِی|40106953|دانلود مدیریت رفتار سازمانی 24 اسلاید,تحقیق مدیریت رفتار سازمانی 24 اسلاید,مقاله مدیریت رفتار سازمانی 24 اسلاید,مدیریت رفتار سازمانی 24 اسلاید
جوینده گرامی در این پست شما فایل با عنوان دانلود پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی 24 اسلاید را مشاهده می نمایید.

قسمتی از محتوی پاورپوینت

تعداد اسلاید : 24 صفحه

فصل اول موضوع رفتار سازمانی تهیه کننده : دکتر سید علی اکبر احمدی تعریف ارتباطات : واژه « ارتباطات » در جوامع نوین به وسیله همه ، به کار می رود.
این واژه برای توضیح خطاهای اجتماع به طور کل و سازمانها به کار می رود .
در ادبیات رفتار سازمانی تعریف ارتباطات عبارت است از انتقال مفاهیم اطلاعات که برای این منظور ، سمبلهایی را به کار می برند .
هدف ارتباطات به طور کلی هدف از ارتباطات به وجود آوردن تغییرات در رفتار یا تغییر در آن دسته از شرایطی است که سازمان بر آنها کنترل دارد .
ارتباطات یک طرفه و دو طرفه در ارتباطات یک طرفه ، فرستنده بدون انتظار یا دریافت بازخورد از طرف گیرنده ، ارتباط برقرار می کند .
ولی هنگامی که گیرنده به فرستنده بازخورد دهد ارتباطات دو طرفه است .
« هارولد لیویت » و « رونالد میدلر » در مورد اثرات و اثر بخشی ارتباطات یک طرفه و دو طرفه آزمایشهایی انجام دادند.
نتایج آزمایشها به قرار زیر بود : 1- ارتباطات یک طرفه به نحو قابل توجهی وقت کمتری می گیرد .
2- ارتباطات دو طرفه صحیحتر از یک طرفه است .
3- دریافت کنندگان در ارتباط دو طرفه از خودشان قضاوتشان مطمئنترند .
4- فرستنده در ارتباطات دو طرفه مورد حملۀ بیشتری قرار می گیرد زیرا دریافت کننده توجه کاملی به ابهامها و اشتباههای وی دارد .
5- با اینکه ارتباط یک طرفه از صحت کمتری برخوردار است ولی منظمتر از ارتباط دو طرفه می باشد که همواره با سر و صدا و آشفتگی همراه است .
در اغلب مواقع ، مدیران جهت اثر بخشتر شدن ارتباطات مجبورند از هر دو نوع ارتباط استفاده کنند « هارولد لیویت » و « رونالد میدلر » در مورد اثرات و اثر بخشی ارتباطات یک طرفه و دو طرفه آزمایشهایی انجام دادند.
1- ارتباطات یک طرفه به نحو قابل توجهی وقت کمتری می گیرد .
2- ارتباطات دو طرفه صحیحتر از یک طرفه است .
3- دریافت کنندگان در ارتباط دو طرفه از خودشان قضاوتشان مطمئنترند .
4- فرستنده در ارتباطات دو طرفه مورد حملۀ بیشتری قرار می گیرد زیرا دریافت کننده توجه کاملی به ابهامها و اشتباههای وی دارد .
5- با اینکه ارتباط یک طرفه از صحت کمتری برخوردار است ولی منظمتر از ارتباط دو طرفه می باشد که همواره با سر و صدا و آشفتگی همراه است .
در اغلب مواقع ، مدیران جهت اثر بخشتر شدن ارتباطات مجبورند از هر دو نوع ارتباط استفاده کنند نتایج آزمایشها به قرار زیر بود : موانع ارتباطات اثر بخش هر عاملی که از تبادل اطلاعات بین فرستنده و گیرنده جلوگیری به عمل آورد مانع ارتباطات نامیده میشود.
بعضی ازمتداولترین موانع ارتباطات مؤثر به قرار ذیل میباشد: 1- اختلاف در ادراک 2- اختلاف زبان 3- صدا 4- عواطف 5- ناسازگاری ارتباطات کلامی و غیر کلامی 6- عدم اعتماد غلبه بر موانع ارتباطات بین افراد غلبه نمودن بر موانع ، فرایند دو مرحله ای است : نخست ، شخص باید انواع موانع مختلف را که احتمال رخ دادن آنها می رود، بشناسد.
دوم ، بر آنها غلبه کند.
ارتباطات بین افراد در تعریف ارتباطات سه نکته اساسی نهفته است : اولاً ارتباط


مطالب دیگر:
📃تحقیق تمرين و آمادگي جسماني📃تحقیق تغذيه ورزشكاران📃تحقیق بازي‌هاي المپيک📃تحقیق تمرين و ورزش📃تحقیق آفسايد📃تحقیق بسکتبال از نگاه ورزش📃تحقیق بيومكانيك‌📃تحقیق ورزش پینگ پنگ📃تحقیق تاثیر ورزش بر سلامتی قلب📃تحقیق تاثيرات ورزش بر كودكان📃تحقیق تكواندو📃تحقیق تاریخچه تیراندازی📃تحقیق تاریخچه سنگنوردی📃تحقیق تاريخچه ژيمناستيک📃تحقیق تاریخچه شطرنج📃تحقیق تاریخچه شمشیربازی📃تحقیق تاریخچه شنا📃تحقیق تاريخچه فوتسال📃تحقیق تاريخچه و پيدايش روان شناسي ورزش📃تحقیق تاریخچه والیبال📃تحقیق تاریخچه هندبال📃تحقیق تعريف دوپینگ📃تحقیق تغذيه در ورزش📃تحقیق بررسی جامع تنیس📃تحقیق تاريخچه فوتبال جهان