لینک مستقیم(دانلود پاورپوینت بازار پول و بازار اوراق قرضه اروپایی 10 اسلاید)

دانلود پاورپوینت بازار پول و بازار اوراق قرضه اروپایی 10 اسلاید|لینک مستقیم|اِل کِی|40106701|دانلود بازار پول و بازار اوراق قرضه اروپایی 10 اسلاید,تحقیق بازار پول و بازار اوراق قرضه اروپایی 10 اسلاید,مقاله بازار پول و بازار اوراق قرضه اروپایی 10 اسلاید,بازار پول و بازار اوراق قرضه اروپایی 10 اسلاید
جوینده گرامی در این پست شما فایل با عنوان دانلود پاورپوینت بازار پول و بازار اوراق قرضه اروپایی 10 اسلاید را مشاهده می نمایید.

قسمتی از محتوی فایل

تعداد اسلاید : 10 صفحه

بسم اللّه الرحمن الرحیم عنوان : بازار پول و بازار اوراق قرضه اروپایی ارائه دهندگان : رحیمه نیرومند – مریم محمد زاده استاد راهنما: جناب آقای دكتر توسلی بهار 87 2 مقدمه : بازارهای مالی مانند بازار سهام و اوراق قرضه مكانهایی هستند كه در آنها مازادهای پس اندازكنندگان به وام گیرندگان انتقال می یابد .
پس انداز كنندگان می توانند سهام و اوراق قرضه خریداری كنند و وام گیرندگان می توانند از طریق انتشار سهام و اوراق قرضه منابع مالی بدست آورند .
3 بازار پول : بازار مبادله ابزارهای مالی با سر رسید كتر از یك سال می باشد ، ابزار بدهی مبادله شده در این بازار حداقل نوسان قیمت را دارند و بنابراین كم مخاطره ترین سرمایه گذاری است .
بازارهای مالی بین المللی را می توان به دو گروه بازارهای پول بین المللی (كوتاه مدت)و بازارهای سرمایه بین المللی (میان مدت – بلند مدت) 4 از آنجا كه بازار پول اروپایی در مراكز خارج از این كشورها تسعه یافته است ، لذا اصطلاح خارج از مرز(OFFSHORE ) برای مشخص كردن موقعیت آن مناسب می باشد ، در مقابل آن برای بازار پولی داخل هر كشور اصطلاح داخل از مرز (ON SHORE ) به كار می رود .
مهم ترین تفاوت این دو بازار در تفاوت در محیط مقرراتی آنها می باشد .
5 مقررات بانكی داخل مرز و رشد بانكداری خارج از مرز: بعضی اوقات مقررات بانكی در داخل یك كشور به رشد بانكداری خارج از مرز كمك شایانی می كند .
برای مثال در سالهای 1964 تا 1957 بانكهای آمریكایی ، به سپرده های دیداری بهره نمی دادند به سپرده 90 روزه یك درصد و به همین ترتیب بهره ها برای سپرده ها خیلی پایین بود ، مردم هم كه به دنبال بهره بیشتر بودند به بازار خارج از مرز مثل بازار اورپایی روی می اوردند.
6 دوام بازارهای خارج از مرز : بازار خارج از مرز علی رغم از بین رفتن انگیزه اولیه همچنان دوام داشته و رو به رشد است .
7 رشد بازار پول اروپایی حجم بازار پول در اروپا در سال 1960 صفر و هم اكنون به حجم ناخالص 8/7 هزار میلیارد دلار و حجم خالص 8/4 هزار میلیارد دلار رسیده است .
8 سندیكایی كردن وام ها در بازار پول اروپایی : برای اینكه بتوان با سرعت بیشتر و هزینه كمتری وام در اختیار مشتریان قرار داد و همچنین مخاطرات بانكها را در مقابل وام گیرندگان كمتر كرد سندیكایی كردن وام ها شكل منطقی گرفته است .
9 بازار دلار اروپایی و بحران نفت : به دنبال افزایش قیمت نفت افزایش درآمد ارزی اعضاء اوپك و كسری پرداخت برای كشورهای مصرف كننده نفت غیر اوپك ایجاد شد كه بازار اروپایی عمده ترین بازار كمك كننده به تعادل تراز پرداختهای خارجی كشورها بود .
10 بازار دلار اروپایی و بانك های آمریكایی : توسعه بازار دلار اروپایی باعث كم شدن سود بانكداری آمریكایی شده است و بانكهای آمریكایی با برنامه ریزی و تبدیل دلارهای خود در مقاطعی به طلا از كم شدن زیاد سود خود و رواج بیشتر دلار اروپا جلوگیری می نمایند .
.


مطالب دیگر:
📒پرسشنامه تعیین تاثیر خرید استراتژیک بر توسعه تامین کنندگان و عملکرد تدارکات کالا📒پرسشنامه بررسی رابطه عامل چابکی با موفقیت زنجیره📒پرسشنامه بررسی تاثیر نقش اعتماد و شهرت وب سایت بر قصد خرید آنلاین📒پرسشنامه بررسی تاثیر رویکرد استراتژیک بر مدیریت فرآیند کسب و کار در عملکرد مالی و غیر مالی📒پرسشنامه بررسی ابعاد مدیریت هزینه بر عملکرد مدیریت پروژه در شرکت گاز استان مرکزی📒پرسشنامه بررسی تاثیر برون سپاری خدمات سازمان تامین اجتماعی بر کیفیت خدمات📒پرسشنامه بررسی تفاوت جنسیت در صلاحیت رهبری و عملکرد شغلی مدیران در بانکهای شهرستان اراک📒پرسشنامه بررسی تاثیر کارافرینی سازمانی بر عملکرد سازمانی📒پرسشنامه بررسی تاثیر عوامل موثر بر وفاداری برند📒پرسشنامه شناسایی رابطه میان کیفیت کلی خدمات بانکداری الکترونیکی و رضایتمندی مشتریان📒پرسشنامه بررسی ارتباط بازاریابی داخلی با عملکرد کارکنان بانک📒پرسشنامه بررسی تاثیر مشتری گرایی و گرایش به کارآفرینی بر ترقی شرکت های کوچک و متوسط📒پرسشنامه بررسی نحوه گرایش سازمان ها به سوی مشتری مداری، کارآفرینی، ریسک پذیری و تاثیر آن بر توسعه عملکرد شرکت های کوچک و متوسط📒پرسشنامه بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی📒پرسشنامه بررسی تاثیر اجرای سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بر حفظ، نگهداری و جذب مشتری📒پاورپوینت جزوه اکولوژی عمومی دکتر علی اصغر نیشابوری📒تحلیل محیط داخلی و بین المللی دکتر رودینی📒فایل پروژه آشنایی با دستگاه CT Scan + پاورپوینت با 30 اسلاید قابل ویرایش📒جزوه بیماری شناسی گیاهی📒پرسشنامه تاثیر اختیار و قدرت رهبری در پذیرش سیستم های مدیریت دانش📒پرسشنامه بررسی موانع و مشکلات سرمایه گذاری خارجی📒پرسشنامه استاندارد سیستمهای اطلاعاتی حسابداری محقق ساخته شده📒پرسشنامه بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی و معیارهای مکمل اثرگذار بر رفتار خرید مصرف کنندگان📒پرسشنامه بررسی تاثیر نوجویی مصرف کننده بر ریسک ادراک شده و استفاده از بانکداری اینترنتی📒پرسشنامه شناسایی و اولویت بندی مزیتهای رقابتی بر اساس مدل الماس رقابت ملی پورتر