لینک مستقیم(پرسشنامه نشانه های اختلالات روانی (SCL –90-R))

پرسشنامه نشانه های اختلالات روانی (SCL –90-R)|لینک مستقیم|اِل کِی|40092101|پرسشنامه نشانه های اختلالات روانی (SCL –90R), نشانه های اختلالات روانی (SCL –90R)
جوینده گرامی در این پست شما فایل با عنوان پرسشنامه نشانه های اختلالات روانی (SCL –90-R) را مشاهده می نمایید.

پرسشنامه نشانه های اختلالات روانی (SCL –90-R)

این پرسشنامه 90 ماده در مقیاس لیکرت 5 درجه ای (0 = هیچ، 1 = کمی، 2 = تا حدودی، 3 = زیاد، 4 = به شدت) می باشد. هر یک از سوالات پرسشنامه دارای طیف پنج درجه ای است که از صفر تا چهار نمره (از هیچ تا بی نهایت) را به خود اختصاص می دهد. در نمره گذاری، اولین مرحله، تهیه کلیدی برای محاسبه مجموع نمرات هر بعد است. بدین منظور، ده کلید برای محاسبه 9 بعد از علایم مرضی و سوالات اضافی پرسشنامه تهیه می شود. در مرحله دوم، مجموعه نمراتی کهآزمدنی در هر بعد به دست اورده، به جدولی که برای ثبت نمرات آزمودنی ها در یک پاسختامه وجود دارد، منتقل می شود. برای بدست آوردن مجموع نمرات هر بعد، کلیه ی شماره های غیر از ضفر مربوط به هر بعد، با هم جمع می شوند. در مرحله سوم، برای بدست اوردن میانگین علایم مرضی در هر بعد، مجموعه نمراتی که آزمودنی در ابعاد پرسشنامه (به استثنای سوالات اضافی، گرفته است، بر تعداد سوالات هر بعد تقسیم می شود و میانگین علایم مرضی هر بعد در جدول خلاصه اطلاعات هر آزمودنی، مشخص می گردد. در مرحله بعدی، شاخص علایم کلی (GSI) محاسبه می گردد. به عبرات دیگر، مجموع نمراتی که هر آزمودنی در نه بعد از علایم مرضی و سوالات اضافی گرفته است، با هم جمع می کنیم و بر عدد 90 (تعداد کل سوالات آزمون) تقسیم می نماییم تا شاخص علایم کلی، به دست آید. در مرحله بعد تعدادا سوالاتی را که آزمودنی در آنها نمره صفر گرفته است، تعیین و از تعداد کل سوالات، یعنی عدد 90 کم می کنیم تا شاخجمع علایم مثبت (PST) نیز محاسبه شود. در مرحله بعد برای به دست آوردن شاخص علایم مثبت ناراحتی (PSID)، جمع کل GSI را بر جمع کل PSI تقسیم می کنیم تا شاخص PSDI به دست آید.


مطالب دیگر:
🔑پاورپوینت خلاصه کتاب تاریخ تحول دولت در اسلام دکتر ابراهیم برزگر🔑پاورپوینت خلاصه کتاب ترمودینامیک آماری D. A. Mc Quarrie ترجمه دکتر پارسافر🔑پکیج کامل آموزشی نگارش طرح توجیهی+ 25 طرح توجیهی آماده🔑تحقیق اختلالات روان پزشکی کودکان، نوجوانان و راه های درمان آن ها🔑پاورپوینت داروهای ضدقارچی آزول ها🔑تحقیق بیماری کوکسیلا بورنتی🔑تحقیق اخلاق حرفه‌ ای در نهج‌ البلاغه🔑تحقیق یرسینیا انتروکولیتیکا🔑پاورپوینت ماشین استرلینگ🔑تحقیق نقش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر موفقیت تحصیلی و عزت نفس دانش آموزان🔑تحقیق استافیلوکوک اورئوس🔑پاورپوینت خطوط میدان الکتریکی🔑پاورپوینت روان شناسی رنگ ها🔑تحقیق تشخیص مولکولی لاکتوباسیلوس روتری (Molecular diagnosis of L. reuteri)🔑پاورپوینت پرورش ارتباطات و اطلاعات در مدیریت رفتار سازمانی🔑پاورپوینت معماری بومی و اقلیمی🔑مقاله ترجمه شده با عنوان مدیریت دانش (KM) و مدیریت کیفیت جامع (TQM): تاثیر بر استراتژی ملی جوانان🔑پاورپوینت اصول بازارشناسی، بازاریابی و مديريت بازار🔑پاورپوینت اصول و روش های بازاریابی و مدیریت بازار🔑پاورپوینت مفهوم رایانش ابری و فضای ابری و آینده آن🔑پاورپوینت نیروگاه های تلمبه ای ذخیره ای🔑پاورپوینت اصول و روش های طراحي و ساخت استخرها🔑پاورپوینت آموزش درس اول کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی (دوستی)🔑مقاله ترجمه شده با عنوان شبکه های تولید و زنجیره های تامین:دیدگاه استراتژی عملیات به همراه اصل مقاله🔑ترجمه مقاله با موضوع نظریه های مدیریت دولتی- توسعه هایی در نظریه مدیریت دولتی، به همراه اصل مقاله