لینک مستقیم(پروپوزال ارائه مدلی برای گزینش استراتژی های توسعه برند (مطالعه موردی : صنعت لوازم خانگی ایران))

پروپوزال ارائه مدلی برای گزینش استراتژی های توسعه برند (مطالعه موردی : صنعت لوازم خانگی ایران)|لینک مستقیم|اِل کِی|31015185|پروپوزال ارائه مدلی برای گزینش استراتژی های توسعه برند (مطالعه موردی : صنعت لوازم خانگی ایران) ,پروپوزال ,ارائه مدلی برای گزینش استراتژی های توسعه برند (مطالعه موردی : صنعت لوازم خانگی ایران)
جوینده گرامی در این پست شما فایل با عنوان پروپوزال ارائه مدلی برای گزینش استراتژی های توسعه برند (مطالعه موردی : صنعت لوازم خانگی ایران) را مشاهده می نمایید.

پروپوزال ارائه مدلی برای گزینش استراتژی های توسعه برند (مطالعه موردی : صنعت لوازم خانگی ایران)
دارای 33 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد.

عنوان پروپوزال:ارائه مدلی برای گزینش استراتژی های توسعه برند (مطالعه موردی : صنعت لوازم خانگی ایران)
تعداد صفحه: 33صفحه
فونت: B ZAR
فاصله سطرها: 1.15
منابع فارسی و لاتین: دارد
پرسشنامه و ضمائم: دارد
بندهای پروپوزال: عنوان، مقدمه، بیان مسئله، اهمیت و ضرورت تحقیق، اهداف پژوهش (هدف اصلی، اهداف جزئی)، فرضیه های پژوهش، تعریف مفاهیم پژوهش (تعریف مفهومی، تعریف عملیاتی)، روش تحقیق، طرح پژوهش، ابزار اندازه گیری، روش تجزيه و تحليل داده ها و...

مدیریت بازاریابی
ارائه مدلی برای گزینش استراتژی های توسعه برند (مطالعه موردی : صنعت لوازم خانگی ایران)

مقدمه
امروزه سرمایه اصلی بسیاری از کسب و کارها ، نام های تجاری آن هاست . برای دهه ها ، ارزش یک شرکت برحسب املاک ، سپس دارایی های ملموس ، کارخانه ها و تجهیزاتش اندازه گیری می شد. با این حال ، اخیرا به این نتیجه رسیده اند که ارزش واقعی یک شرکت ، جایی بیرون از آن ، یعنی در ذهن مصرف کنندگان و مشتریان قراردارد.
یک نام تجاری چکیده ای از هویت ، اصالت ، ویژگی ها و تفاوت هاست .یک نام تجاری این اطلاعات را که در یک کلمه متمرکز شده است ، دربرمی گیرد.
نام تجاري نام ونمادي است كه :
1- با هدف استقرار دربازار،فروش بيشتر و سهم بازار بالاتر به كار گرفته مي شود.
2- نه فقط درصدد ايجاد ارزش براي مشتريان بلكه در تعقيب ايجاد ارزش براي همه افراد ذينفع است.
3- دامنه گسترده اي ازفعاليت ها،شئون و ويژگي هاي كالا يا بنگاه اقتصادي رادر بر مي گيرد.
4- هويت و شخصيت سازمان و كالاست.
5- بخشی از پرداختی مشتری به خاطر وجود آن است.
6- تابعی از كليه رفتارهای اداری،تجاری، خدماتی ، سياسی و اجتماعی مؤسسين،مديران،كاركنان وحتی نمايندگان وفروشندگان مؤسسه است.
7- مجموعه برداشت هايی است كه در ذهن افراد ذينفع نسبت به كالا يا سازمان شكل گرفته است.
به بیان دیگر برند، مجموعه ای از تمام ارتباطات و تجاربی است که توسط مشتری یا مصرف کننده نهایی از کالایی دریافت شده و در آنها یک تصویر ذهنی مشخص ایجاد کرده است. این تصویر ذهنی اساسا بر پایه منافع عملیاتی یا احساسی درک شده است.
در بازارهایی که فناوری و مُد ، حکم می کنند که انتخاب ها مرتبا متحول شوند ، نام های تجاری مأمنی برای ثبات و ترسیم یک هویت می شوند و وعده ی فایده هاو راهنمایی هایی معین می دهند.


مطالب دیگر:
📎ترجمه مقاله تاثیر سوابق کیفی بر رضایت مالیات دهنده از سیستم های آنلاین ثبت مالیاتی – یک مطالعه تجربی📎ترجمه مقاله بررسی اثرات آگهی ‌های تخفیف بر تصمیمات مصرف‌کنندگان برای خرید ؛ موضوع مطالعه : سوپر مارکت📎ترجمه مقاله مدیریت دانش از طریق استراتژی تکنولوژی: مفاهیم رقابت📎ترجمه مقاله سر رسید بدهی های بلند مدت و محدودیت های تامین مالی شرکتهای متوسط در طول بحران مالی جهانی📎ترجمه مقاله مدیریت انتشار و جایگذاری داده بر اساس دسترسی📎ترجمه مقاله تصمیم¬گیری چند معیاری با معیارهای متداخل📎ترجمه مقاله احترام گزاردن📎ترجمه مقاله علامت فضیلت: برنامه های پاسخگویی داوطلبانه در میان سازمان های غیر انتفاعی📎تئوری تبادل اجتماعی به عنوان چارچوبی برای درک مشارکت در فعالیت های تفریحی سازمان یافته📎ترجمه مقاله تاثیر کمک تصمیمی بر ریسک¬گریزی در تصمیمات سرمایه¬گذاری ثابت📎ترجمه مقاله تاثیر مرحله چرخه عمر سازمانی بر استفاده از هزینه یابی مبتبی بر فعالیت📎ترجمه مقاله تاثیرات جهانی¬شدن بر جوامع روستایی شهرستان کرمانشاه ایران📎ترجمه مقاله استفاده از تجزیه و تحلیل SWOT و SEM برای اولویت بندی استراتژی های در بازار مبادلات ارز در ایران📎ترجمه مقاله استفاده ازMCDM مبهم برای ارزیابی شاخص و اولویت سود در جوامع مورد بررسی📎ترجمه مقاله کاربرد روش¬شناسی کمکی در تصمیم چندمعیاری برای اجرای اصول توسعه¬ی پایدار در سازمان📎ترجمه مقاله مطالعه رابطه بین هوش هیجانی و خستگی شدید کارکنان (مطالعه موردی کارکنان دانشگاه دولتی قم)📎ترجمه مقاله « تابع هدف جدیدConvex برای آموزشSupervised شبکه‌های عصبی تک لایه‌‌‌📎ترجمه مقاله سوئیچینگ نرم دو طرفه مبدل DC-DC برای فوق العاده رابط خازن، باتری📎ترجمه مقاله روش های ساده و موثر برای تخمین حد بارپذیری وپایداری ولتاژشبکه توزیع شعاعی📎تحقیق آشنایی با ساختمان و عملكرد نیمه هادی دیود و ترانزیستور📎تحقیق آشنایی با انواع فرستنده و امواج ها📎بررسی عوامل موثر بر کفایت شناخت حسابرسان از استانداردهای حسابداری ایرانی📎جدیدترین گزارشكار آزمایشگاه سیستمهای كنترل خطی📎تحقیق پیرامون سی ان سی CNC📎تحقیق وسایل شیفت فاز الكترومكانیكی