لینک مستقیم(پاورپوینت آماده: بررسی خدمات مدیریت سرمایه گذاری آمریکایی 29 اسلاید)

پاورپوینت آماده: بررسی خدمات مدیریت سرمایه گذاری آمریکایی 29 اسلاید|لینک مستقیم|اِل کِی|30018651|پاورپوینت آماده: بررسی خدمات مدیریت سرمایه گذاری آمریکایی 29 اسلاید
جوینده گرامی در این پست شما فایل با عنوان پاورپوینت آماده: بررسی خدمات مدیریت سرمایه گذاری آمریکایی 29 اسلاید را مشاهده می نمایید.

فرمت فایل: پاورپوینت



تعداد صفحات: 29







کیم دیویس معاون اجرایی سرویس AIMS، در کنج دفتر کارش طبقه 43 مشرف به افق منهتن نشسته بود، و به چالش های پیش روی کسب و کار خدمات سرمایه گذاری در سال 2000 می اندیشید.



این در حالی بود که نشانه هایی از ضعف در نوسانات اقتصاد بازار مالی، رقابت شدید برای مشتریان با ارزش خالص بالا و گسترش محصولات وابسته به تکنولوژی پیچیده دیده می شد.



AIMS اخیرا در ابزار تحلیلی جدید برای کمک به تفکر استراتژیک تر در مورد عملیات و مشتریان خود سرمایه گذاری کرده بود.



تا سال 1999، AIMS هیچ سیستمی برای اندازه گیری سودآوری هر یک از مشتری خاص نداشت.






  • AIMS یکی از ارائه دهندگان خدمات سرمایه گذاری بزرگ در ایالات متحده است، با نزدیک به 500 میلیارد دلار دارایی در سال 2000 است. از این مقدار کل، کمی بیش از نیمی در صندوق های سرمایه گذاری مشترک و بقیه آن نیز در حساب های کارگزاری بود.

  • AIMS علاوه به دو خط محصول جداگانه و بسیار متفاوت (صندوق سرمایه گذاری مشترک و خدمات کارگزاری) بر سه «کانال توزیع» متمایز ( مراکز تماس، شعب خدمات کامل و کسب و کار الکترونیکی)، و مجموعه پیچیده ای از مشتریان با منابع دارایی های گوناگون، الگوهای تجاری، اهداف سرمایه گذاری و نیازهای خدماتی مختلف محدود شده است.

  • هیچ تمرکز ویژهای در اینکه چه نوع خانواری اضافه شوند وجود ندارد. در واقع، هدف AIMS انجام کسب و کار با همان 2 میلیون خانوار آمریکایی (بیش از 1 میلیون دلار سرمایه گذاری در دارایی ها) بود.



  • در سال 1999، AIMS تجزیه و تحلیل را با شروع یک تقسیم بندی آغاز کرد که سه بعد منابع دارایی، فعالیت های تجاری و سن را مد نظر قرار داده بود.




  • اولین بخش هر خانوار با بیش از 500،000 دلار سرمایه («ارزش خالص بالا» یا HNW)

  • بخش دوم خانواده با داد و ستد و معامله بیش از 36 بار در سال 1998 بود («معامله گران فعال»، و یا AT).

  • بخش سوم خانوارهایی بودند که در آن مشتریان اصلی در حال حاضر در سن بازنشستگی بودند (60 سال)

  • در نهایت، مشتریانی که در هر سه بخش دیگر قرار نداشتند ، بخش چهارم را مشتریان «هسته» تشکیل دادند. بخش «هسته» با بیش از 70% تمام خانواده ها، بزرگترین بخش بود.





  • مطالب دیگر:
    📜هزینه سرمایه برای تشویق توسعه ی ظرفیت سرمایه گذاری حسابداری📜بررسي سنجش کیفیت حسابرسی دولت های محلی در انگلستان و والز📜بررسي سیستم های اطلاعاتی حسابداری📜پژوهش بررسي خصوصيات كمي و كيفي ارقام پسته📜تحقیق بررسي اثربخشي آموزش مهارت‌هاي زندگي بر سلامت ذهني دختران دبيرستاني📜دانلود تحقیق بررسی سازمان های بین المللی نفتا NAFTA📜تحقیق بررسي فلسفه وکیل و وکالت📜تحقیق بررسي جایگاه نام و نشان تجاری شرکت نسبت به رقیب📜پژوهش فقهي در باب مالكيت فكري و معنوي📜پاورپوینت بررسي جایگاه نام و نشان تجاری شرکت نسبت به رقیب📜تحقیق حقوق دریاها📜مقاله روش هاي حمل كالا در تجارت بين المللي📜مقاله بررسي عهدنامه پاریس📜پروژه بررسي مالكيت فكري و معنوي📜پاورپوینت مالکیت فکری و اهمیت آن📜مقاله مالکیت فکری و اهمیت آن📜مقاله بررسي معرفی سازمان های بین المللی، سازمان منطقه ای اکو ECO📜مقاله بررسي موافقت نامه هاوانا📜مقاله بررسي امر به معروف و نهی از منکر از دیدگاه قرآن📜تحقیق بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و فرهنگ یادگیری سازمانی📜مقاله بررسي خواص دارويي زعفران📜مقاله بررسي دستورالعمل فني خشكاندن زعفران📜یادگیری 1100 واژه ضروری انگلیسی در 10 روز📜تاثير سود هر سهم بر بازده سهام📜تاریخچه حسابداری صنعتی شرکت صنعتی تلاشگران مس نوید